YHTEISTYÖKUMPPANIT

HYVÄ HARRASTUS

Olemme aktiivinen lapsi- ja nuorisotoimintaan panostava ja urheiluammuntaan valmentava seura. Seuran toimintaan kuuluu pääasiassa lasten ja nuorten urheiluammuntaharrastuksen kehittäminen ohjatulla ja valvotulla toiminnalla.

Harrastajamäärien kasvettua olemme kouluttaneet lisää uusia valmentajia ohjaamaan ja valvomaan toimintaa. Tällä hetkellä harjoituksissa käy n. 15 aktiivista harrastajaa.

Ilma-aseratamme sijaitsee Lappajärven vanhalla lukiolla, osoitteessa Kotiahonkuja 5, jossa meillä on käytössä 6 kiinteää rataa nauhataululaittein. Valvottuja harjoituksia meillä on kahtena päivänä viikossa, keskiviikkoisin junioreille ja sunnuntaisin aikuisille. Muina aikoina seuran jäsenet voivat halutessaan käydä radalla harjoittelemassa itsenäisesti.

HUOMIONOSOITUKSET

Suomen ampumaurheiluliitto palkitsi Lappajärven Ampujat vuonna 2012 Vuoden kultahippuseurana ja vuonna 2013 seuramme puuhamies Timo Keskilammi sai Vuoden Kultahippuvalmentajapalkinnon. Suuria kunniaosoituksia meidän pienelle seurallemme.